OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

  • masa pelepasan:2024-03-28 10:50:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:481
  • Penerangan pantas:

    Oroszlany, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melak

Kandungan artikel
tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabel

Oroszlany Platform angkat mengadopsi mekanisme angkat yang sepenuhnya hidraulik, yang boleh beroperasi di dalam balet platform dan pada tubuh lif. Tangan kerja platform angkat boleh putar darjah. Sistem hidraulik dilengkapi dengan valv tahan letupan keselamatan untuk mencegah paip minyak minyak bom utama meletup. Kaki hidraulik dilengkapi dengan peranti kunci hidraulik untuk mencegah silinder minyak kaki dari menarik kembali. Sistem hidraulik dilengkapi dengan peranti perlindungan automatik overload platform, Untuk memastikan keselamatan operator, setiap seksyen lengan kerja di platform dilengkapi dengan peranti had keselamatan. Segel sistem hidraulik di platform adalah semua marka rumah dan asing yang dikenali, dan kuasa seluruh kenderaan adalah enjin diesel dengan bekalan kuasa sendiri. Sumber kuasa juga boleh digunakan. Platform angkat hidraulik dilengkapi dengan peranti kecemasan untuk menurunkan kuasa dalam kes kehabisan kuasa. Produk platform angkat lengan kali boleh juga menggunakan motor kuasa Hz, V, dan kuasa dua enjin diesel.

Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

FantinoTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan

Peningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.

Apabila menggunakan lif anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,OroszlanyAutomatic aluminum alloy lifting platform, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.


OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan bertambah baik



Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

Hanya apabila platform angkat hidraulik tidak boleh bermula dengan muatan, patut tekanan sistem hidraulik diperiksa. Jika tekanan berada di bawah julat normal, tetapan valv relief boleh disesuaikan. Dalam proses operasi biasa, terdapat banyak kaedah operasi yang salah yang sering meningkatkan beban pada valv overflow penghasil platform angkat tetap. Contohnya, apabila beberapa platform angkat tetap memperlambat, tidak disarankan bagi beberapa pelanggan untuk menyesuaikan tetapan kilang peralatan sendiri untuk mempercepat operasinya. Apabila terdapat perubahan kelajuan peralatan diperlukan untuk mendapatkan dari pembuat platform angkat tetap. Pembuat platform angkat tetap akan menghantar seseorang yang ditugaskan untuk nyahpepijat atau memberikan petunjuk telefon.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Rekomendasi KualitiLift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa, cepat, dan selamat.

Bengkel kerja platform angkat turun: valv tutup tidak ditutup dengan ketat, atau terdapat kebocoran minyak pada bahagian sambungan valv yang berkaitan atau berkaitan; Penghapusan adalah untuk ketatkan valv tutup, memperbaikinya dan ketatkannya, atau menggantikan cincin penutup. During the use of guide rail type cargo elevators, which can easily lead to corrosion and shorten their service life. What are the requirements for the maintenance of the steel wire ropes of guide rail type cargo elevators?

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan bertambah baik



Semak semua seksyen piawai dan titik sambungan sokongan diagonal. Semak bolt perlahan rak gear dan pastikan plat dan organisasi sayap sejuk motor bersih

kaedah rata-rataBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Apabila platform hidraulik listrik ditangkap, papan ibu naik ke tinggi tertentu, dan piring bibir terbuka perlahan-lahan, kemudian turun ke belakang kereta. Pada masa yang sama, pembatasan hanya akan menggantung trak untuk mencegah forklift jatuh secara tidak sengaja semasa memuatkan.

Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.

OroszlanyApabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik,OroszlanyLif yang diletak dalam kereta aliuminum., perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.

Selepas membersihkan, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu


AbakalikiMaklumat produk lain
  • VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

    VeronaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriHarga pasaran mungkin masih jatuh

  • VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

    VeronaTahap angkat tetapApakah prinsip pemasangan

  • DhakaPrinsip kerja pengubah kuasaKaedah penentududukan

    DhakaPrinsip kerja pengubah kuasaKaedah penentududukan

  • GottingenPlatform angkat elektrik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    GottingenPlatform angkat elektrik hidraulikApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja

    GottingenMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikCara memasang dengan betul sebelum bekerja

  • AjkaJenis tetap hidraulik paksi yang diletakLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan

    AjkaJenis tetap hidraulik paksi yang diletakLangkah berjaga-jaga dan petua penggunaan

  • AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif

    AjkaPlatform mengangkat liga aluminium empat pilarSensor pemacu sangat sensitif

  • AjkaTahap putaran mengangkat tetapBeberapa kaedah ujian bocor

    AjkaTahap putaran mengangkat tetapBeberapa kaedah ujian bocor

  • segera:Peringatan: Maklumat OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber memberi anda OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber oleh syarikat kami, perkhidmatan OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber. OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!