BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari

  • masa pelepasan:2022-07-03 15:19:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:197
  • Penerangan pantas:

    Balankawemeha,Pembuat pengubah kuasaManufacturing process and steps of dry-type transformerBalankawemehaBagaimana tahap kualiti pengub

Kandungan artikel

Pembuat pengubah kuasa

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

BalankawemehaBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

MaldegemSudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.


BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,BalankawemehaPengenalan struktur pengubah tenggelam minyak, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, melepaskan tenaga, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu,BalankawemehaPengubah terbenam minyak, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

bekalanImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona,BalankawemehaAmbient temperature requirements for dry-type transformer, apabila muatan meningkat, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kekerjaan MeticulousBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

BalankawemehaDalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Segel kebocoran minyak

AbakalikiMaklumat produk lain
  • BohongKllimping bimbitPengenalan fungsi siri

    BohongKllimping bimbitPengenalan fungsi siri

  • BohongPembuat flipper hidraulikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    BohongPembuat flipper hidraulikAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • PalpalaPengubah utama ladang anginPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

    PalpalaPengubah utama ladang anginPasaran domestik secara beransur-ansur tepu

  • OldenburgPenangkatan meja angkat hidraulikPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang

    OldenburgPenangkatan meja angkat hidraulikPemeriksaan penguatkuasaan undang-undang

  • OldenburgJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis proses pembuatan

    OldenburgJembatan naik hidraulik bergerakAnalisis proses pembuatan

  • MessinaJembatan naik bimbit ForkliftAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

    MessinaJembatan naik bimbit ForkliftAspek apa yang harus diberi perhatian semasa membeli

  • MessinaLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPerincian klasifikasi

    MessinaLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumPerincian klasifikasi

  • MessinaPembuat lif kecil villa rumah tanggaKecacatannya adalah penuaan sederhana

    MessinaPembuat lif kecil villa rumah tanggaKecacatannya adalah penuaan sederhana

  • segera:Peringatan: Maklumat BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari memberi anda BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari oleh syarikat kami, perkhidmatan BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari. BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BalankawemehaDisediakan oleh pengubah jenis keringStruktur asas dari, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!