MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed

  • masa pelepasan:2022-06-18 23:29:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:380
  • Penerangan pantas:

    Mineros,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pa

Kandungan artikel

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi,MinerosPenukar jenis kering 500 kV, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

MinerosIa boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,MinerosPenyelamatan tenaga pengubah distribusi, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

KondovoSyarikat pengubah jenis kering

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar,MinerosPenukar jenis kering 600KVA, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sedikit



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pelanggan pertamaDry type transformer factory

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sedikit



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

StatistikPenukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

MinerosApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Apabila meninggalkan kilang produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

AbakalikiMaklumat produk lain
  • ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

    ParisJembatan boarding tetapKelembapan ekonomi adalah penyesuaian yang sihat

  • ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

    ParisJenis baru lif kecil untuk villa rumah tanggaAdakah aplikasi meningkatkan kecekapan kerja?

  • TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

    TamborilPengubah Biro KuasaBunyi agak kecil

  • LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

    LamarPlatform mengangkat hidraulik bergerak sendiriSkop permohonan akan diperbaiki

  • LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

    LamarPaksi penerbangan hidraulik tetapTeknologi pengukuhan baru

  • Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

    Tepi SungaiJembatan pengangkutan gudangTujuan perkhidmatan

  • Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

    Tepi SungaiJembatan naik bimbitMempengaruhi faktor kejujuran

  • Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

    Tepi SungaiLif bom tahapJenama reka bentuk

  • segera:Peringatan: Maklumat MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed memberi anda MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed oleh syarikat kami, perkhidmatan MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed. MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MinerosPiawai pembuangan sebahagian untuk pengubah jenis keringSemua faedah habis, harganya naik sed, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!