CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi

  • masa pelepasan:2022-06-18 17:29:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:167
  • Penerangan pantas:

    Cotoca, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Co

Kandungan artikel
yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

CotocaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

PanaotiKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi



Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

Jabatan produksiImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min,CotocaPembuat pengubah minyak terjun, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Pemburukan pengisihan Solenoid


CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.

Skop projek[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel,CotocaBerapa banyak pengubah kotak 500KVA,CotocaPemasangan dalaman pengubah tenggelam minyak, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

CotocaPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

AbakalikiMaklumat produk lain
  • TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

    TapolcaPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikBeli kerja subsidi

  • TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

    TapolcaMesin pembukaan lembaran automatikArahan penyelenggaraan dan langkah operasi

  • George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

    George TownInduktor TransformerFahami keadaan pasaran

  • HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

    HarderwijkPlatform angkat hidraulik 10 meterPilih perkara yang perlu diberi perhatian

  • HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

    HarderwijkJenis tetap hidraulik paksi yang diletakKeperluan rancangan kualiti produk

  • MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

    MannheimJembatan boarding mudahKepentingan pengeluaran dan kehidupan

  • MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

    MannheimPlatform mengangkat liga aluminium hidraulikSepuluh akal sehat

  • MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

    MannheimPangkalan mengangkat berputarDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi memberi anda CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi. CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CotocaPersediaan pengubah kuasaLangkah berjaga-jaga operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!