LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan

  • masa pelepasan:2022-06-06 08:06:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:71
  • Penerangan pantas:

    Lewisham,[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, s

Kandungan artikel

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik, menghasilkan kebocoran minyak.

LewishamTransformer adalah

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Giv`atayimBunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan,LewishamFunction of oil immersed transformer, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pasar pengubah dalaman lambat

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

inovasi teknologiPada pengurusan muatan:

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kosong penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid,LewishamPengubah kotak elektrik keranjang, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,LewishamPengubah jenis kering 2500kVA, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

AbakalikiMaklumat produk lain
  • AgneznoSelf propelled mobile lifting platformApakah mekanisme penjepit akhir

    AgneznoSelf propelled mobile lifting platformApakah mekanisme penjepit akhir

  • AgneznoVilla Home Elevator CostKlik untuk melihat

    AgneznoVilla Home Elevator CostKlik untuk melihat

  • San Juan de la MaguanaPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyakBagaimana tr

    San Juan de la MaguanaPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyakBagaimana tr

  • Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerPlatform angkat hidraulik terpasa

    Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerPlatform angkat hidraulik terpasa

  • Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutanJalankan uji

    Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerJembatan pengangkutanJalankan uji

  • Cinisello BalsamoJembatan naik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

    Cinisello BalsamoJembatan naik hidraulik tetapSemuanya untuk jenama dan penjenamaan keras

  • Cinisello BalsamoTrailer folding arm lifting platformPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyeleng

    Cinisello BalsamoTrailer folding arm lifting platformPenghapusan karat dalaman dan luaran, penyeleng

  • Cinisello BalsamoVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKualiti kelebihan

    Cinisello BalsamoVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaKualiti kelebihan

  • segera:Peringatan: Maklumat LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan memberi anda LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan oleh syarikat kami, perkhidmatan LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan. LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LewishamPengubah jenis kotak EropahApakah kriteria pemilihan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!