KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2022-06-04 13:57:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:65
  • Penerangan pantas:

    Krasnodon,Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shel

Kandungan artikel

Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering

KrasnodonUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga,KrasnodonPenukar jenis kering kuasa 1000 KVA, Kementerian Kewangan,KrasnodonParameter teknikal pengubah kuasa, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

ChivacoaPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.


KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Bunyi dalam kes kegagalan fasa

Reputasi yang baikShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Syarikat pengubah minyak terjun


KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengurangan?Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar,KrasnodonKomposisi struktur pengubah tenggelam minyak, cat bahagian yang rosak.

Lepaskan skru inti

KrasnodonContohnya pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

AbakalikiMaklumat produk lain
  • IndianapolisPlatform angkat bimbit besarKaedah klasifikasi yang berbeza

    IndianapolisPlatform angkat bimbit besarKaedah klasifikasi yang berbeza

  • IndianapolisPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMemahami konotasi asas keterbukaan dengan

    IndianapolisPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaMemahami konotasi asas keterbukaan dengan

  • La PazPenukar jenis kering 2500kVAKaedah penyelenggaraan dan penyelesaian masalah operasi

    La PazPenukar jenis kering 2500kVAKaedah penyelenggaraan dan penyelesaian masalah operasi

  • WuppertalPlatform angkat hidraulik 8-meterKelebihan reka bentuk

    WuppertalPlatform angkat hidraulik 8-meterKelebihan reka bentuk

  • WuppertalJenis bergerak jembatan naik hidraulikKaedah pengeringan industri

    WuppertalJenis bergerak jembatan naik hidraulikKaedah pengeringan industri

  • PhiladelphiaJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah kategori utama

    PhiladelphiaJembatan penerbangan tetap hidraulikApakah kategori utama

  • PhiladelphiaPlatform angkat gerak garpu guntingPenggunaan dan pilihan

    PhiladelphiaPlatform angkat gerak garpu guntingPenggunaan dan pilihan

  • PhiladelphiaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProduk baru

    PhiladelphiaPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaProduk baru

  • segera:Peringatan: Maklumat KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan memberi anda KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan. KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KrasnodonPengubah jenis kering 10kVPemeriksaan dan penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!